شناسهٔ خبر: 101685 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته حسابداری

حسابداران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین تجلیل شدند

جواد حق‌لطفی همزمان با هفته حسابداری کارکنان امور مالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قزوین) تقدیر از حسابداران شاغل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین طی مراسمی با حضور جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، علی برجعلیزاد معاون توسعه مدیریت و منابع و مریم صدریا ذیحساب این اداره کل انجام شد.

 جواد حق‌لطفی در این مراسم  گفت: نام گذاری یک روز در تقویم به نام حسابدار نشاندهنده اهمیت این حرفه در کشور بوده و حسابداری به عنوان یکی  از گروه های مهم و حساس در هر نهاد و دستگاه اجرایی  در تقویت توان مالی سازمان ها نقش موثری دارد.

وی اضافه کرد:نقش حسابداری و حسابرسی در کیفیت اطلاعات مالی بسیار اساسی است و این جز در سایه تلاش و همت مضاعف همه اعضای این حرفه به دست نمی آید.

حق‌لطفی ادامه داد:بدون شک نقش بی‌بدیل حسابداران در مدیریت هزینه ها، نظارت کارآمد و انضباط مالی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین نیز در راستای تحقق اهداف خود با تکیه بر توان نخصصی نیروی انسانی حسابدار خود در امور مالی و ذیحسابی اهتمام جدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در پایان با تبریک فرارسیدن روز حسابدار از تلاش های تمام کارکنان امور مالی و ذیحساب این اداره کل در جهت انضباط‌بخشی به فعالیت های مالی و پولی این اداره کل تقدیر کرد.

در پایان این مراسم از کارکنان امور مالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اهدای لوح قدردانی شد.