شناسهٔ خبر: 101709 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ایثار و فداکاری خانواده شهدا با هیچ خدمتی قابل جبران نیست

دیدار با خانواده شهدا مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در امور ایثارگران گفت:خانواده معظم شهدا و جانبازان با اهدای جان بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و نظام کار بزرگی کردند که با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قزوین)، مصطفی رحیمیان، شاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر به استان قزوین با حضور در منزل خانواده شهیدان محسن و مصطفی حاجی میری که با همراهی جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین انجام شد خدمت به خانواده شهدا را توفیقی الهی دانست و افزود:مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی در مقابل خانواده شهدا و جانبازان رسالت سنگینی بر دوش دارند.

وی اضافه کرد:روحیه مقاوم و صلابت خانواده های شهدا و جانبازان نشان از پایبندی آنان به ارزش های والای انسانی و اسلامی دارد و امروز جامعه اسلامی ایران به برکت وجود آنان رنگ و بویی الهی گرفته است.

رحیمیان ادامه داد:خانواده شهدا و جانبازان سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی هستند و خدمت در مقابل شجاعت و گذشت و صبوری آنان کاری ارزشمند و در ردیف بهترین عبادت ها است.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند و تکریم خانواده آنها کمترین وظیفه است گفت:ملت و مسئولان  راه شهدا را با اراده‌ای راسخ و عزمی مصمم ادامه می دهند.

در ادامه این دیدار مادر شهیدان حاجی میری به بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش پرداخت.

مصطفی رحیمیان در سفر یک روزه به قزوین با خانواده شهیدان محسن و مصطفی حاجی‌میری در شهرستان قزوین و خانواده شهید دودانگه و موسی‌خانی در شهرستان بوئین‌زهرا دیدار و گفتگو کرد.

علی‌پناه قویدل و علی اکبر طریقی روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای قزوین و بوئین زهرا نیز در این برنامه مصطفی رحیمیان را همراهی کردند.