شناسهٔ خبر: 101730 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باحضور استاندار خراسان جنوبی انجام شد:

بررسی آخرین وضعیت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن شهر نهبندان

اقدام ملی نهبندان2.jpg باحضور استاندار خراسان جنوبی ،آخرین وضعیت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن درشهر نهبندان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی)صبح امروزقناعت استاندار خراسان جنوبی با هدف بررسی وضعیت اجرای پروژه ها و پیشرفت فیزیکی واحدهای در دست ساخت از این سایت بازدید کرد.

داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی دراین بازدیدکه نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مدیران کل ستادی و استانی ومسئولان شهرستان نهبندان حضور داشتند بیان داشت: تعداد کل متقاضیان اقدام ملی مسکن در شهرنهبندان  ٣٧٤ نفر است که زمین مورد نیاز به کل متقاضیان تخصیص داده شده است.

وی افزود: تاکنون تعداد۱۲۶ نفر از متقاضیان برای دریافت تسهیلات با بانک مسكن انعقاد قرار نموده اندو از این تعداد برای همه ٣٧٤ واحد پروانه ساختمانی صادر و تعداد ۲۹۵ واحد نیز عملیات فونداسیون آن به اتمام رسیده است.

داعی گفت:از مجموع واحدهای در دست احداث ١٠٢ واحد به مرحله اسكلت  ٥٠ واحد مرحله سقف و ٢٨ واحدمرحله سفت كاری و يك واحد در مرحله نازك كاری است.

علاوه براین در قالب طرح اقدام ملی مسكن به  ايثارگران ، فرهنگيان ، نيروهای مسلح ، بهزيستی و ... نيز مجموعا ٢٣٦ واحد واگذار شده ودر بحث اجرای زیرساخت های لازم،شبکه آب در بخش زيادی از پروژه ها اجرا و عملیات اجرای شبکه برق نیز در دست اقدام قرار دارد.

وی آمار ثبت نام شدگان در سامانه نهضت ملی مسكن را تاکنون حدود ١٩٥٠ نفر اعلام نمود که مراحل پالايش متقاضيان در حال انجام است.