شناسهٔ خبر: 101778 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان

رضایی مدیر کل خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، رضا رضایی در نشست شورای مسکن خوزستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اصلی ترین و مهمترین اولویت ما در حوزه مسکن بحث تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن بود.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون برای ساخت ۲۹ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن زمین تامین شده و برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی دیگر نیز زمین بالقوه فراهم شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: هرچند برای تامین زمین با محدودیت هایی مواجه هستیم ولی با پیگیری ها و اقداماتی که انجام شده است مشکلی در بحث تامین زمین نداریم.

رضایی تصریح کرد: برای تامین زمین چندین راهکار را بطور همزمان پیگیری کرده ایم، یکی از آن راهکارها الحاق به محدوده است دیگری توافق با مالکین و سومین راهکار بحث تغییر کاربری ها در سطح شهر بود که از این طریق مشکل تامین زمین برای این طرح را رفع کردیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: برای افزایش احتمالی متقاضیان هم تمهیدات لازم را اندیشیده ایم و زمین برای متقاضیان جدید در آینده هم تامین شده است.

رضایی گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات خود مالکی در طرح اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن می‌توانند با مراجعه به سامانه ثمن به آدرس www.saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات خود مالکی در شهرستانها برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به ادارات راه و شهرسازی شهرستان مراجعه کنند.