شناسهٔ خبر: 102052 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار:

جایگاه حمل و نقل خوزستان بسیار خوب است

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: ناوگان حمل و نقل جاده ای خوزستان جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)،  رضا نجاتی در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهار کرد: حمل و نقل جاده ای استان خوزستان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت همکاری و تلاش رانندگان حمل و نقل جاده ای در زمان جنگ تحمیلی افزود: اگر در زمان جنگ تحمیلی رانندگان حمل و نقل جاده ای نبودند، زمین گیر می‌شدیم و همین عزیزان بودند که بخش عمده ای مسائل مربوط به جنگ را کمک و همراهی کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی علیه کشور گفت: در خصوص تحریم های اقتصادی رانندگان، با هوشمندی تمام خدمات خوبی ارائه دادند و به دشمن اجازه ندادند تا به هدف خود برسد.

نجاتی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد : در بخش راهداری، نیروهای این حوزه با سخت کوشی در جاده ها خدمات مطلوبی را ارائه می دهند و با همراهی نیروهای پلیس راه به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه تقویت حوزه حمل و نقل جاده ای ، تنظیم بازار و دسترسی به کالا را تسریع می کند، خاطر نشان کرد: اگر توزیع کالا از بنادر استان با اختلال انجام شود، مشکلات زیادی را برای کشور در پی خواهد داشت.

نجاتی با بیان اینکه نظام و دولت نیز مشتاقانه به دنبال رفع مشکلات رانندگان می باشد ، بر لزوم تقویت این دو حوزه تأکید کرد.