شناسهٔ خبر: 102058 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

ثبت نام ۴۶۰۹۱ هزار متقاضی مسکن در استان اردبیل / اعلام اسامی نهایی متقاضیان طرح جهش مسکن در دی ماه سالجاری

محبوب حیدری - اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تاکنون ۴۶۰۹۱ هزار نفر در استان اردبیل برای طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کردند که تا آخر آذرماه این فرآیند ثبت نام ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل با اعلام این مطلب اظهار کرد: در قالب طرح اقدام ملی مسکن که هم اکنون به قانون جهش تولید تغییر یافته ما ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد را شروع کردیم که ۹۰۰ واحد توسط بنیاد مسکن، ۶۰۰ واحد توسط پیمانکاران، یک هزار واحد توسط ستاد اجرایی امام و یک هزار واحد نیز توسط تعاونی های ادارات آغاز شده است.

وی گفت: تاکنون ۴۶۰۹۱ هزار نفر در استان اردبیل برای طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کردند که تا آخر آذرماه این فرآیند ثبت نام ادامه دارد.

حیدری با بیان اینکه در دو هفته اول دی ماه سالجاری اسامی نهایی متقاضیان طرح جهش مسکن اعلام خواهد شد خاطرنشان کرد: هرچند قیمت هر مترمربع ساخت مسکن در طرح جهش تولید مسکن اعلام نشده اما تلاش بر این است تا به سرعت در کنار آورده متقاضیان تسهیلات پرداختی نیز انجام شود تا ساخت واحدها به تاخیر نیفتد.

وی افزود: هرگونه خرید و فروش و واگذاری این واحدها ممنوع است و انتظار می رود متقاضیان واحدهای مسکونی در قالب این طرح امتیاز برخورداری از سرپناهی مناسب را به هیچ کس واگذار نکنند.

حیدری تصریح کرد: هرچند بازپرداخت تسهیلات پرداخت شده در این زمینه در شهر اردبیل ماهانه ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است اما دولت تلاش می کند تا با تدابیری مناسب بازپرداخت این تسهیلات را تعدیل کند.