شناسهٔ خبر: 102059 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان جنوبی:

۱۰کیلومتردیگر از باند دوم محور سربیشه- درح- ماهیرود با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان زیربارترافیک رفت

باند دوم درح سربیشه.jpg مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ۱۰کیلومتردیگر از باند دوم محور سربیشه- درح- ماهیرود با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان بازگشایی و زیربارترافیک رفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی)، وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت:  ۱۰ کیلومتر دیگراز پروژه احداث باند دوم محور سربیشه - درح - ماهیرود حدفاصل کیلومتر ۷۰ تا ۸۰  این محور ورودی شهر درح  بازگشایی و زیربارترافیک رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان داشت: براساس هدف گذاری انجام گرفته و قولی که قبلا به هم استانی هاي عزيز و مردم عزيز شهرستان سربیشه مبنی بر بازگشایی ۱۰ کیلومتر از این محور را داده بودیم خداوند بزرگ را شاکریم که امروز این قطعه ۱۰ کیلومتری با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان احداث و با همکاری پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بازگشایی وزیربارترافیک رفت.

وی افزود: طول کل محور ۱۲۵ کیلومتر است که بابازگشایی این ۱۰ کیلومتر در مجموع ۲۰کیلومتر از محور دوبانده شده است.

لازم بذکر است در حال حاضر ۱۰۵ کیلومتر باقی مانده از این  محور در قطعات مختلف با مبلغ قرارداد حدود ۵۰۰ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در دست اجرا می باشدكه تمامی اين قطعات در كل محور با پيگيريهای انجام شده دارای پیمانکار و فعال است.