شناسهٔ خبر: 102089 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

یک کارشناس حوزه حمل و نقل تاکید کرد:

گسترش همکاری شرکت های حمل و نقل با برگزاری نمایشگاه

جاده کارشناس حوزه حمل و نقل گفت:برگزاری دوباره نمایشگاه حمل و نقل مطمئناً موجب همکاری و هم افزایی بیشتر شرکت ها در این حوزه و دیده شدن آنها برای پیمانکاران و مشتریان خواهد شد.

محمد حسینی مدیر عامل شرکت آسان بار در گفت و گو با ستاد خبری پنجمین نمایشگاه حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته در خصوص اهمیت خودکفایی در بخش حمل و نقل کشور بیان کرد: حمل و نقل کشور در حال حاضر از سوی ناوگان ایرانی صورت می گیرد و برای افزایش بهره‌وری ناوگان باید مایحتاج مربوط به آن از جمله لاستیک و ملزومات مربوطه به کامیونت ها با سوبسید در اختیار کامیونداران قرار گیرد و بخش دیگری از ناوگان حمل و نقل مربوط به ترانزیت می‌شود که این موضوع اهمیت بسزایی در توسعه حمل و نقل کشور دارد.

وی در ادامه افزود: حوزه حمل و نقل و ایمنی صنعت مادر در کشور به شمار می‌آید و هزینه حمل و نقل بر تصمیمات تولیدکنندگان در کشور تاثیر گذار است و حتی  این موضوع می‌تواند در بخش کلان اقتصادی نیز اثرگذار باشد چرا که تولید و جابجایی کالا باید برای تولید کننده صرفه اقتصادی داشته باشد به همین منظور باید در حوزه حمل و نقل نگاه ویژه ای وجود داشته باشد.

 حسینی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه حمل و نقل برای توسعه این بخش عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا طی 2 سال گذشته نمایشگاه حمل و نقل برگزار نشد و این موضوع موجب شد تا کمبود آن احساس شود و مطمئناً برگزاری این چنین نمایشگاه هایی موجب همکاری و هم افزایی بیشتر شرکت ها در حوزه حمل و نقل و دیده شدن آن ها برای پیمانکاران و مشتریان خواهد شد و شاهد قراردادهای موفقی از سوی شرکت ها با پیمانکاران در نمایشگاه‌ها بوده‌ایم.

گفتنی است نمایشگاه حمل ونقل ،لجستیک و صنایع وابسته از ۲۸ آذرماه تا ۳۰ به مناسبت هفته حمل ونقل در مصلی امام خميني (ره) برگزار می شود.