شناسهٔ خبر: 102199 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

یاد و خاطره شهدا بايد هميشه در فضاى جامعه زنده باشد

مازندران-شهدا معاون توسعه مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: یاد و خاطره شهدا بايد هميشه در فضاى جامعه زنده باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی ( مازندران ) اصغر میرایی محمدی در حاشیه مراسم عطر افشانی مزار شهدا توسط کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران که بمناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری برگزار شد، عنوان کرد: امروزه اقتدار و امنیت کشور مرهون خون شهدای والامقام ماست.

وی خاطر نشان ساخت:در هشت سال دفاع مقدس دشمن متجاوز با تمامي امكانات و تجهيزات به روز نظامي خود و حمايت همه جانبه سران استكبار نتوانست بر اراده و ايمان جوانان رشيد اين مرز و بوم پيروز شود، چراكه جوانان ما نيروي ايمان به خدا و پيروي از ولايت فقيه را در سرلوحه كار خود قرار داده بودند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نيز با توجه به اينكه دشمنان نظام با ايجاد جنگهاي رواني و تبليغات گسترده فرهنگي قصد ضربه زدن به نظام را دارند، همين دو عنصر مهم و حياتي اعتقاد و ايمان و عشق به رهبري و ولايت مي تواند بهترين راهكار در مقابله با اين تجاوزات باشد.

میرایی محمدی افزود: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول بوده و باید هرچه در توان داشته دین خود را به آنان ادا کنیم ، هر چند سختی‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.