شناسهٔ خبر: 102206 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کارگروه امور زیربنایی استان مطرح شد؛

طرح نهضت ملی مسکن فرصت بسیار خوبی برای حل مشکلات مردم است

کارگروه امور زیربنایی فارس.jpg معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: طرح نهضت ملی مسکن فرصت بسیار خوبی برای حل مشکل مردم است.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان فارس که جهت تامین زمین نهضت ملی با دبیری اداره کل راه و شهرسازی فارس تشکیل شد افزود: در طرح نهضت ملی مسکن هر سازمان یا اداره ای که دست اندرکار این طرح می باشد باید با چند برابر انرژی قبل کار کند و این کار معمولی نیست، نهضت است.

وی با اشاره به آینده نگری در خصوص این طرح متذکر شد باید زمین این طرح در موقعیتهایی قرار بگیرد که تا صد سال آینده به مشکلی برخورد نکند.

شایان ذکر است در این جلسه مقرر شد شهرستانهایی که در کارگروه امور زیربنایی جهت تامین زمین طرح نهضت ملی مطرح شدند ظرف مدت یک هفته باید زمینهای پیشنهادی خود را اعلام کنند تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.

مهندس زاهدی مدیرکل راه و شهرسازی فارس نیز در حاشیه این جلسه اضافه کرد: ثبت در طرح نهضت ملی تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ تمدید شد و متقاضیان می توانند ثبت نام خود را تا ۱۵ دی ماه قطعی کنند.

 وی گفت: ۱۰۲ شهر در لیست تامین زمین و ثبت نام  برای طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس قرار دارند که تاکنون ۴۰ شهر در لیست ثبت نام هستند.