شناسهٔ خبر: 102223 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان خلخال خبر داد:

برف سنگین راه ۵۰ روستای خلخال را بست

بارش برف خلخال.jpg رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت:به علت بارش برف سنگین راه ارتباطی ۵۰ روستای این شهرستان مسدود شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)،معروف خسروی در بازدید از عملیات برف روبی محور خلخال اسالم تصریح کرد:بارش برف که از اوایل شب گذشته در سطح مناطق مختلف خلخال آغاز شده هم اکنون نیز ادامه دارد و ارتفاع برف در برخی از راه‌های کوهستانی منطقه به بیش از ۳۰ سانتی ‌متر رسیده است.

وی افزود: به علت بارش برف همراه با کولاک و یخبندان سطح جاده در جاده خلخال به اسالم به ویژه گردنه سخت‌گذر الماس هم اکنون تردد در این جاده ارتباطی و برف‌گیر شهرستان با کمک زنجیر چرخ صورت می‌گیرد.

خسروی گفت:در حال حاضر به استثنای راه‌های ارتباطی خلخال به پونل ،ماسوله و ماسال که پیش از این به علت بارش‌های برف پاییزی مسدود شده سایر راه‌های بین شهری این شهرستان باز و تردد خوردوها با استفاده از زنجیرچرخ و رعایت موارد ایمنی زمستانی در آنها جریان دارد.

عضو شورای اداری شهرستان خلخال از مردم و مسافران خواست قبل سفر حتما وضعیت راهها را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان اردبیل جویا شوند.