شناسهٔ خبر: 102238 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری؛

طرح ارتقاء ایمنی راکبین موتورسوار و ادوات کشاورزی در خوزستان اجرا شد

طرح ارتقاء راکبین موتورسوار و ادوات کشاورزی خوزستان طرح ارتقاء ایمنی راکبین موتورسوار و ادوات کشاورزی در خوزستان به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با توزیع عدد کلاه ایمنی و برچسب شبرنگ اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در مراسم اجرای طرح ارتقاء ایمنی راکبین موتورسوار و ادوات کشاورزی استان که با حضور معاون عمرانی استانداری خوزستان و هیأت همراه و رئیس پلیس راه استان در محل پلیس راه اهواز-اندیمشک برگزار شد، گفت: موتورسیکلت سواران کاربران آسیپ پذیر در جاده های استان هستند که در راستای کاهش تلفات ناشی از تصادف جاده ای، توزیع کلاه ایمنی رایگان بین موتورسواران توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و آموزش آنان توسط پلیس راه همواره در طول سال انجام می شود.

غلامعباس بهرامی نیا افزود: تا پایان سال توزیع ۱۵۰۰ هزار کلاه ایمنی بین موتورسواران در دستور کار اداره کل است.

وی بیان کرد: راکبان ادوات کشاورزی نیز با توجه به قطب کشاورزی بودن خوزستان در کشور، در معرض تصادفات جاده ای هستند و در این زمینه نیز توزیع برچسب های شبرنگ و بازتاب توسط این اداره کل در دستور کار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: امروز نیز به مناسبت هفته حمل و نقل،  رانندگان و راهداری توزیع کلاه ایمنی بین موتورسیکلت سواران و برچسب های شبرنگ و بازتاب بین ادوات کشاورزی در محور اهواز-اندیمشک انجام شد.

بهرامی نیا در بخش دیگری از سخنان خود یاد آور شد: در حال حاضر استان خوزستان از ۸ مرکز معاینه فنی سنگین برخوردار است که با پایان یافتن کار احداث دو مرکز معاینه فنی دیگر  در شهرستان های خرمشهر و اندیمشک تا چند ماه آینده، این تعداد به ۱۰ مرکز معاینه فنی سنگین افزایش پیدا خواهد کرد.