شناسهٔ خبر: 102290 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به مناسب هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری

مهندس اسداله جلال زاده.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی در پیامی هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری را به عموم رانندگان و راهداران خستگی ناپذیر استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی در پیامی هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری را به عموم رانندگان و راهداران خستگی ناپذیر استان تبریک گفت. در متن پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آمده است:

فرا رسیدن(۲۶آذرماه لغایت یکم دیماه) هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری فرصت مغتنمی برای تقدیر از رانندگان و راهدارانی است که خادمان بی ادعای عرصه جاده ها و منشاء خدمت به مردم در عرصه های اجتماعی و اقتصادی هستند.

 به این مناسبت دیگر بار همت عالی تلاشگران عرصه حمل و نقل که در ٢٦ آذر ماه ١٣٦٢ به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)  لبیک گفته و پاسخ شایسته دادند را ارج می نهیم. این روز، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل ونقل جاده‌ای است.

 همچنین يكم دي ماه روز راهدار به عنوان نمادي از سختي ها و تلاش مجموعه راهداران کشور در گرماي تابستان و سرماي سوزناك زمستان براي خدمت به مردم و فرصتی مناسب برای قدردانی و تشکر از دست اندرکاران این عرصه می باشد. فرا رسیدن هفته حمل ونقل،رانندگان و راهداری بر تمامی شما  عزیزان و همکاران و راهداران پرتلاش و خستگی ناپذیر و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بویژه رانندگان امانتدار را تبریک عرض می‌نمایم.

اینجانب ضمن ارج نهادن به این خدمات دلسوزانه و تلاشهای خالصانه تک تک شما عزیزان و دیگر فعالان و متولیان بخش حمل و نقل جاده ای استان به ویژه در فعالیت‌های مؤثر و قابل تحسین یکسال گذشته در رویدادهایی همچون: حمل به موقع کالاهای اساسی از مبدا بنادر جنوبی توسط ناوگان تحت پوشش حمل و نقل جاده ای استان و همچنین جابجایی ایمن و روان زائران اربعین حسینی (ع)، کمک رسانی ، همیاری و راهداری مستمر محورهای مواصلاتی ، اجرای طرحهای مختلف از جمله راهداری زمستانی ، سفرهای نوروزی، ایمنی و.... به هموطنان در سیل سال جاری سایر استان از درگاه خداوند منان سلامت، سعادت و توفیق روز افزون شما بزرگواران در تداوم ارائه خدمت مسئلت می‌نمایم.