شناسهٔ خبر: 102356 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

اجرای طرح راهداری محوری در ۴۵۰ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر

طرح راهداری محوری در استان بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهرگفت : طرح راهداری محوری با هدف هم افزایی و بهره‌وری بیشتر از نیروهای راهداری با استفاده از نیروها و لجستیک موجود با اولویت بندی محورهای پرتردد و شریانی در سطح ۴۵۰ کیلومتر محورهای پرتردد و شریانی واقع در کریدور شمال به جنوب استان بوشهر انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهرگفت : طرح راهداری محوری با هدف هم افزایی و بهره‌وری بیشتر از نیروهای راهداری با استفاده از نیروها و لجستیک موجود با اولویت بندی محورهای پرتردد و شریانی در سطح ۴۵۰ کیلومتر محورهای پرتردد و شریانی واقع در کریدور شمال به جنوب استان بوشهر انجام شد.

وی در مراسم صبحگاه راهداری شهرستان بوشهر که به مناسبت هفته حمل و نقل ،رانندگان و راهداری برگزار شد بیان ‌کرد: طرح راهداری محوری در چهار فاز جداگانه با مشارکت ۳۰۰ نفر نیرو و ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان اجرا شد.

علم با اشاره به ضرورت حضور مستمر راهداری در عرصه های خدمت رسانی به مردم اضافه کرد : در این طرح لکه گیری، درزگیری، حذف چاله و خرابی آسفالت، پاکسازی شانه و حاشیه راه، تسطیح حریم و اصلاح شیب شیروانی راه‌ها ، تکمیل و احیای خط کشی‌ها با اولویت خطوط میانی، اصلاح، تعمیر و رنگ آمیزی پایه تابلوها، شست و شو و رنگ آمیزی ابنیه فنی، تعمیر و اصلاح سیستم روشنایی نقطه‌ای و طولی تونل‌ها با هدف ارایه خدمات بهینه به مردم  انجام شده است.

علم یکی از وظایف اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را نگهداری از راه‌ها عنوان کرد و گفت: امسال تاکنون ۵۲ کیلومتر عملیات روکش آسفالت،  ۹۶هزار و ۵۰۰ مترمربع اجرای عملیات لکه گیری و ۵۵ کیلومتر درزگیر و قیر پلیمری در محورهای شریانی اجرایی شده است.