شناسهٔ خبر: 102467 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن انجام شد؛

ارزیابی برنامه اجرایی ۱۴۰۰ حوزه املاک و حقوقی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

ارسلان مالکی 5.jpg با حضور عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن و کارشناسان حوزه های مختلف این سازمان، عملکرد برنامه اجرایی ۱۴۰۰ معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان بررسی و ارزیابی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، ارسلان مالکی در نشست با کارکنان حوزه املاک و حقوقی استان، ضمن تقدیر از عملکرد این معاونت بخصوص در بخش واگذاری و مالی، خواستار ثبت آمار تکمیلی برنامه در سایر بخش ها و همچنین آمار قسمت بایگانی گردید. وی نهضت ملی مسکن را از اولویت های دولت و وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و در خصوص تأمین زمین این طرح گفت: ضروری است اقدام لازم در خصوص تأمین زمین بویزه در شهرهای دارای محدودیت به شکلی که در آئین نامه پیش بینی شده؛ از جمله احصاء زمین های مازاد دولتی و همچنین الحاق به محدوده اراضی دارای شرایط انجام شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان نیز حجم کاری کارکنان این حوزه را بسیار وسیع خواند و گفت: همکاران بخش های مختلف این حوزه با حجم عظیم پرونده های در حال بررسی مواجه هستند. سید احسان حسینی همچنین خواستار برگزاری دوره های مختلف آموزشی وِیژه کارکنان املاک و حقوقی در جهت ارتقاء عملکرد آنان شد.

در این نشست کارشناسان دفاتر املاک، واگذاری، حقوقی، مالی و مسکن نیز ضمن بررسی عملکرد اجرایی ۸ ماهه اول ۱۴۰۰ ادارات معاونت املاک و حقوقی و ابراز رضایت از عملکرد، نکاتی در خصوص تکمیل برنامه این معاونت تا پایان سال جاری ارائه کردند.