به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: از آنجا که توفیق خدمت رسانی به مردم و تلاش برای بهبود و ارتقا کیفیت زندگی آنان و به تعبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی آسان کردن زندگی برای مردم عزیز در راس امور است به صورت هفتگی (حضوری و الکترونیک) پاسخگوی مشکلات مردمی و حل و فصل امور هستیم.
محبت خواه گفت: بر اساس هماهنگیهای به عمل آمده به صورت حضوری و تلفنی پاسخگوی تعداد ۱۵ نفراز مراجعین ومطالبات جامعه شهروندان استان تهران با حفظ پروتکل های بهداشتی بودیم، این درخواست ها بیشتر پیرامون مسائلی از قبیل، مسکن، درخواست انتقال سند، معوض، واگذاری و تمدید مهلت ساخت بوده است.
لازم به ذکر است در برنامه دیدار و ملاقاتهای مردمی و طبق برنامهریزی قبلی و با رعایت پروتکلهای بهداشتی، تعدادی از مراجعین مردمی به صورت حضوری و تلفنی با محبت خواه دیدار داشته که بررسی ها انجام شد و دستورات لازم به معاونتهای زیر مجموعه اداره کل صادر گردید.