شناسهٔ خبر: 102619 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

یک هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز تکمیل بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده اردبیل

علی نیکزاد - اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل پروژه بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده اردبیل یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان اردبیل) ، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب اظهار کرد: پروژه بیمارستان نجف زاده اردبیل به عنوان بیمارستان جایگزین فاطمی در مرحله اسکلت و اتمام فنداسیون است که تا پایان امسال این قسمت ها تکمیل و آماده انجام مراحل بعد خواهد بود.

وی گفت: برای تکمیل این پروژه یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که قرار شد در بودجه سال آینده اعتبار مناسب برای تکمیل بخش های مختلف آن تخصیص یابد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه به استادیوم علی دایی اشاره کرد و افزود: ما از طریق وزارت ورزش و جوانان و مجری ساختمان های دولتی در وزارت راه و شهرسازی این موضوع را پیگیری کردیم تا نارسائی این ورزشگاه اعم از نصب صندلی تماشاگران، دکل روشنایی و سیستم فنی این ورزشگاه به شکل کامل راه اندازی شود.

نیکزاد این پروژه ها را مطالبه به حق مردم این استان به ویژه جوانان و ورزشکاران توصیف و اظهار کرد: با تخصيص اعتبار در سال آينده پيشرفت مناسبي را در اين پروژه ها شاهد و به عنوان یک مطالبه جدی عملیاتی شدن این پروژه ها را با پیگیری های معاونت عمرانی استاندار اردبیل انجام خواهیم داد.