شناسهٔ خبر: 102682 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی؛

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان معرفی شدند

معارفه رييس اداره نيشابور10-1400 (3).jpg با حكم مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوي، سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان منصوب شدند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، طی حکمی از سوی عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مرتضی دهنوی به سمت سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان منصوب شد.  

در این مراسم که با حضور عبدالمجيد نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، علیرضا قامتی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور و مهدي ذبیحی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در محل فرمانداری شهرستان نیشابور برگزار شد، مرتضی دهنوی به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی نیشابور، فیروزه و زبرخان معرفی و از زحمات محمود کاوسی نیا رئیس پیشین این اداره که به مقام بازنشستگی نائل شد، تقدیر شد.  

نژاد صفوی در ادامه سفر به شهرستان نیشابور با حضور در محل کارگاه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن، از نزدیک شاهد روند پیشرفت عملیات ساختمانی اين طرح ملي قرار گرفت و دستوراتی نیز جهت تسهیل انجام عملیات صادر کرد.