شناسهٔ خبر: 102697 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی خبر داد:

افزایش ۱۳۹ درصدی فروش بلیت اینترنتی در استان

مهدی گرجی - معاون حمل و نقل خراسان جنوبی.jpg مهدی گرجی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای از افزایش ۱۳۹ درصدی فروش بلیت اینترنتی در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی مهدی گرجی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در ۸ ماهه اول سال جاری ۲۶ هزار و  ۳۱۳فقره بلیت از طریق سامانه فروش اینترنتی شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان توسط مسافرین خریداری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش ۱۳۹ درصدی برخوردار است.

گرجی ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان، لزوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، فروش اینترنتی بلیت های مسافرتی با شیوع ویروس کرونا از سال ۹۸ در دستور کار این اداره کل و تشکل‌های صنفی مسافری استان قرار گرفته که با استقبال قابل توجهی در استان مواجه شده است.

وی گفت: شرکت‌های حمل و نقل مسافر شهرستان بیرجند با تعداد ۱۹ هزارو ۵۷۰فقره بلیت اینترنتی صادره بیشترین میزان فروش بلیت را در سطح استان دارابوده و ۷۴ درصد بلیت های صادره را به خود اختصاص داده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: این موضوع علاوه بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ، کاهش هزینه‌ها، کاهش ترافیک شهری و مخاطرات زیست محیطی و تسهیل در دریافت بلیت برای انجام سفرهای با برنامه را در پی خواهد داشت که مسافرین محترم می توانند از طریق وب سایتهای اینترنتی www.payaneha.com و www.payaneh.ir و بدون مراجعه به پایانه مسافری و شرکتهای حمل و نقل مسافر نسبت به خرید و دریافت بلیت اقدام نمایند.

 گرجی خاطر نشان کرد: سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران درخصوص نحوه ارائه خدمات سفرها در استان خراسان جنوبی خواهد بود.

/انتهای پیام