شناسهٔ خبر: 102704 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان خبرداد:

افراد خود مالک می توانند از تسهیلات نهضت ملی مسکن برخوردار شوند

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان به گفته مدیر کل راه و شهرسازی کردستان ، افراد خود مالک می توانند برای ساخت واحد‌های خود از تسهیلات قانون نهضت ملی مسکن برخوردار شوند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (کردستان )،  عرفان مرادی گفت : براساس تصمیمات جدید و به منظور بهره مندی عموم مردم از مزایای طرح نهضت ملی مسکن ، هم استانی های عزیز در همه شهرهای استان که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمان اخذ کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه  saman.mrud.ir  و ثبت نام در این سامانه از تسهیلات مقرر در طرح نهضت ملی مسکن (شهر سنندج ۳۵۰میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان ) برخوردار شوند .

مرادی ادامه داد: مالکین این اراضی می توانند به ازای هر واحد به طور مجزا تسهیلات دریافت و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را برای دریافت کارت اقساط و انجام قسط بندی به بانک عامل معرفی کنند.

مدیرکل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به مدارک مورد نیاز برای بهره مندی از این طرح گفت: سند مالکیت و پروانه ساختمان تنها مدارک مورد نیاز برای استفاده از این تسهیلات است .

مرادی در ادامه اظهار کرد : نکته بسیار مهم این است افرادی که برای فروش اقساطی به بانک معرفی می شوند نیازی به دارا بودن شرایط ماده یک آئین نامه قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن ندارند .