شناسهٔ خبر: 102783 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پیرانشهر خبر داد: 

برف‌روبی بالغ بر ۱۶۹ هزار متر مکعب در محور پیرانشهر- تمرچین

برفروبی محور پیرانشهر - تمرچین رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پیرانشهر با اشاره به اهمیت بالای برفروبی و بازگشایی محورهای منتهی به پایانه های مرزی گفت: در راستای برفروبی بر اثر بارش های اخیر بالغ بر ۱۶۹ هزار متر مکعب در محور پیرانشهر- تمرچین برف‌‎‌روبی انجام گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی از، سهیل خسروی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پیرانشهر گفت : بر اثر بارش های اخیر محور مرزی پیرانشهر - تمرچین ۱۲ مرتبه توسط راهداران این شهرستان به طول ۱۱ کیلومتر برفروبی شد.

وی افزود : برای برفروبی این محور همچنین ۳۲۰ تن شن و نمک مصرف و ۵ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین با ۸ نفر راهدار در عملیات برفروبی و نمک پاشی محور مذکور  فعالیت داشتند.

خسروی به تلاش راهداران در برفروبی سایر محورهای اصلی ، فرعی و روستایی این شهرستان اشاره و اظهار کرد : در محور پیرانشهر - نقده ۱۱۲ هزار متر مکعب ، در محور پیرانشهر - سردشت بالغ بر ۲۲۴ هزار متر مکعب و در محورهای روستایی یک میلیون و ۲۷۸ هزار متر مکعب عملیات برفروبی طی بارش های اخیر انجام گرفته است.

 این مقام مسئول از برفروبی و بازگشایی روستاهای منطقه سیوه گده شامل ۹ روستا ، محور زاویه قور شامل ۶ روستا و برفروبی روستاهای قیزقاپان ، دالاوان و ماشکان این شهرستان به عنوان مهمترین اقدامات برفروبی در محور های روستایی یاد کرد.

انتهای پیام/