شناسهٔ خبر: 102793 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

ممنوعیت دریاروی در مناطق بحرانی هرمزگان طی روزهای آینده

ممنوعیت دریاروی مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از کلیه دریانوردان و گردشگران دریایی خواست در شرایط حاد پیش رو، از دریاروی در مناطق بحرانی هرمزگان جدا اجتناب کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا محمدی کرجی‌ران، با اشاره به وضعیت هشدار جوی و دریایی روزهای پیش‌رو، اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های هواشناسی، شاهد بارش تدریجی باران از روز چهارشنبه تا اواسط هفته آینده در استان هرمزگان خواهیم بود.
مدیرکل بنادر هرمزگان در خصوص اقدامات پیشگیرانه این اداره کل گفت: با توجه به شرایط حاد پیشرو و پیش‌بینی حجم زیاد بارش باران و رخداد تندبادهای لحظه‌ای، به تمامی مدیران بنادر اعلام شده تا نسبت به رعایت دقیق الزامات ایمنی و پیشگیرانه اهتمام داشته باشند.
وی گفت: دریانوردان و گردشگران به توصیه‌ و هشدارهای صادرشده از سوی هواشناسی توجه کنند و برای جلوگیری از وقایع پیش‌بینی نشده از دریاروی در محدوده‌ها و مناطق بحرانی جدا خودداری کنند.
پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، شایان ذکر است طبق اطلاعیه هواشناسی هرمزگان، از پایان هفته جاری تا ۱۳ دیماه جریان بارش‌ سنگین و شدید باران در استان‌های جنوبی به ویژه هرمزگان ادامه خواهد داشت.