شناسهٔ خبر: 102797 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل:

پروژه چهارخطه بیله سوار - گرمی نیازمند تامین اعتبار است

محبوب حیدری - اردبیل مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: پروژه چهارخطه بیله سوار - گرمی جهت تکمیل و بهره برداری نیازمند تامین اعتبار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان اردبیل)، محبوب حیدری مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل در جلسه ستاد تسهیل و بررسی پروژه های عمرانی شهرستان بیله سوار که با حضوراستاندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اعلام این مطلب اظهار كرد: پروژه چهارخطه بیله سوار - گرمی نیازمند تامین اعتبار است و در طی یکسال و نیم گذشته پیمانکار پروژه با مشکلات معارض تاسیسات در روند اجرای پروژه مواجه بوده و همچنان در قسمتی از مسیر این مشکل وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت تمام شده اجرای پروژه های راهسازی از پیگیری های خود در این زمینه خبر داد و افزود: علیرغم ۷۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران طرح با پیگیری های بیشتر مسئولان و با تامین اعتبار مبلغ ۸۴ میلیارد تومان مورد نیاز جهت تکمیل این پروژه ، مسیر بیله سوار تا سه راه گوگ تپه تا پایان شهریور ۱۴۰۱ قابل بهره برداری خواهد بود.

مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل افزود : علاوه بر مسیر مذکور ماشین آلات پیمانکار در دو قطعه دیگر مسیر بیله سوار - گرمی نیز بکار گرفته شده تا زیرسازی مسیر انجام پذیرد.