شناسهٔ خبر: 102798 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار اردبیل :

ایمن‌سازی جاده‌های شمال استان اردبیل در اولویت است

سید حامد عاملی استاندار اردبیل استاندار اردبیل گفت: ایمن سازی جاده های شمال استان اردبیل با توجه به تراکم تردد و نیاز توسعه ای منطقه از اولویت ها و اهم برنامه های راه و شهرسازی استان اردبیل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان اردبیل) ، سید حامد عاملی استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت ایمن سازی جاده‌های استان،  اظهار كرد: جاده پارس آباد به سربند و بران به عنوان حادثه خیزترین محورهای مسیر است که ضروریست با تخصیص اعتبار لازم بتوانیم این مسیر را بزودی تکمیل و در اختیار مردم عزیز منطقه قرار داده تا شاهد تردد ایمن در این محور باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان پارس آباد به عنوان قطب کشاورزی کشور و محل تولید محصولات استراتژیک است، افزود: با تلاش پیمانکاران و به همت راه و شهرسازی استان با تامین اعتبار لازم نسبت به بهره برداری از ۱۱ کیلومتر مسیر پارس آباد– سربند که عملیات اجرایی آن اتمام یافته است در سالجاری به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

استاندار اردبیل بیان کرد: بدنبال سفر رییس جمهور و بازدیدی که از شهرستان پارس آباد داشت قرار است با پیگیری و اقدامات موثر ، بخشی از منابع مورد نیاز توسعه بزرگراه ها در این منطقه تامین و پرداخت شود.

عاملی به فعال بودن کارگاه های عمرانی و راهسازی خبر داد و افزود: اجرای چهارخطه مسیر بیله سوار -گرمی به همت راه و شهرسازی جزء پروژه های اصلی شهرستان بیله سوار است که با جابجایی تاسیسات برق ،گاز و آب و موانع موجود بطول ۷ کیلومتر تعیین تکلیف می شود.

وی گفت: ۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای جابجایی تمام تاسیسات و رفع معارض اجرای طرح از طریق سازمان برنامه و بودجه تامین می شود تا عملیات اجرایی نیز پایان شهریور سال ۱۴۰۱ به سرانجام برسد.