شناسهٔ خبر: 102800 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل :

یک هزار میلیارد تومان برای تکمیل ۶۰ کیلومتر محور پارس آباد - سربند - مشکین شهر نیاز است

محبوب حیدری - اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای تکمیل ۶۰ کیلومتر محور ارتباطی پارس آباد – سربند – مشکین شهر یک هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان اردبیل)، محبوب حیدری مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت مقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پارس آباد گفت: جاده پارس آباد – سربند یکی از پرترددترین جاده های استان است که از اولویت های کاری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل می باشد.

وی خاطر نشان کرد: ۱۱کیلومتر عملیات آسفالت این مسیر به اتمام رسیده و درتلاش هستیم تا نسبت به تکمیل خط کشی ، نصب علائم و گاردریل این محور مواصلاتی اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با توجه به عدم اعتبار در اجرای خط کشی ، نصب علائم و گاردریل این کار با تخصیص منابع نقدی امکان پذیر خواهد بود که با پیگیری مسولان و قول مساعد استاندار اردبیل این پروژه به سرانجام خواهد رسید.

حیدری به مطالبات ۳۸ میلیارد تومانی پیمانکاران محور پارس آباد – سربند و نیاز ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این محور مواصلاتی اشاره کرد و افزود: در محور پارس آباد – سربند و عملیات اجرایی ادامه مسیر تاسیسات معارض ( برق و گاز ) مانع از پیشرفت فعالیت پیمانکار پروژه شده که انتظار می رود همکاری لازم از سوی ادارات خدمات رسان انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص عملیات اجرایی ۴۰کیلومتر محور سه راهی سربند – سه راهی مشکین شهر اظهار کرد: پیمانکار پروژه با توان بالا و با بکارگیری ۱۳۵ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین به رغم مطالبات ۷۰ میلیارد تومان پروژه فعال است و برای تکمیل این ۴۰ کیلومتر بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی از پیمانکار فعال و پرتلاش محور سربند - مشکین شهر قدردانی کرد وگفت: برای تکمیل و بهره برداری ۶۰ کیلومتر از محور باند دوم پارس آباد - سربند و سه راهی سربند - سه راهی مشکین شهر یک هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز هست.