شناسهٔ خبر: 102886 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۶۵هزار برگ بارنامه جابجایی کالا در قزوین صادر شد

جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از صدور ۶۵هزار برگ بارنامه جابجایی کالا در آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان قزوین، جواد حق‌لطفی با ارایه گزارشی از عملکرد این اداره کل در ماه گذشته اظهار کرد: در این مدت همچنین ۴۰ کارت هوشمند جدید جهت ناوگان حمل و نقل بار  ۳۳ کارت برای رانندگان ناوگان استان صادر و ۱۹ کارت هوشمند نیز ابطال شده است.

وی اضافه کرد: آذرماه امسال ۱۴۹ هزار و ۸۳۷ مسافر و ۹۸۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان جابجا شده است.

حق‌لطفی همچنین از صدور ۵۰ رای در کمسیون ماده ۱۱ حمل و نقل مسافر خبر داد و گفت:اهدای ۱۸۵ عدد کلاه ایمنی به راکبان موتروسیکلت، صدور ۴ هزار و ۸۱۰ برگ معاینه فنی، بازرسی از ۲۸۵ خودروی مسافری  از دیگر اقدامات انجام شده در معاونت حمل و نقل بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در ادامه به بخشی از عملکرد این اداره کل در حوزه راهداری نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت ۹۰ کیلومتر از راههای استان قزوین خط کشی شدند و هزار و ۶۵۰ متر مطول نیز گاردریل جدید در جاده ها نصب شد.

حق‌لطفی، خرید ۲۴۰ تن آسفالت گرم برای لکه‌گیری، خرید و حمل ۵ هزار و ۲۳۳ تن نمک و ۷ هزار و ۵۰۸ تن ماسه و رسیدگی به ۴۰ پرونده در کمیسیون حریم راهها را نیز از دیگر اقدامات انجام شده طی یک ماهه گذشته عنوان کرد.

وی یادآور شد:در یک ماه گذشته ۲۲ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی انجام و مکانیابی برای احداث ۲۰ مجتمع خدماتی رفاهی جدید توسط معاونت فنی و راههای روستایی این اداره کل انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:در آذرماه سامانه های ترددشمار مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان ۲۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۰۰ تردد خودرو  و دوربین‌های ثبت تخلف نیز  ۲۸ هزار و ۶۸ تخلف را به ثبت رسانده‌اند.

انتهای پیام/