شناسهٔ خبر: 103057 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و نظارت مهندسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

سبد خدماتی قابل ارائه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک فراتر از نیاز داخل کشور است

مدیران هلدینگ طاها  آزمایشگاه فنی خاک معاون فنی و نظارت مهندسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: شرکت مجموعه‌ای پیشتاز در کشور است که با در اختیار داشتن نیروهای متخصص، تجهیزات بروز، استاندارد و منحصربفرد نه تنها نیاز کشور را در این حوزه تامین می‌کند بلکه قادر به ارائه خدمات نوین آزمایشگاهی به کشورهای منطقه نیز هست.

به‌گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی،روز یک‌شنبه ۱۲ دی جمعی از مدیران هلدینگ طاها از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با حضور در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، ضمن علاقمندی به دریافت خدمات فنی و مهندسی و آزمایشگاهی از دستاوردها و آزمایش‌های متنوع افزوده شده در سبد خدماتی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بازدید و راه‌های همکاری و دریافت خدمات منحصربفرد شرکت آزمایشگاه را بررسی کردند.

در این جلسه محسن اسماعیلی طاهری معاون فنی و نظارت مهندسی، مسعود یوسفی، مدیرکل امور قراردادها و بازاریابی، الهام زمانی‌فر، مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی، سپهر دانیالی مدیرکل دفتر مطالعات ژئوتکنیک‌، پهنه بندی و کاوش‌های صحرایی، محمد احمدی مدیر آزمايشگاه‌های ستادی و احمد نوعی قالیباف مدیرکل آزمایشگاه استان تهران از طرف شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و جمعی از مدیران هلدینگ طاها متعلق به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء حضور داشتند.

اسماعیلی طاهری در این نشست با اشاره به همکاری‌های مختلف و وسیع دو سازمان گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک همکاری خوب و مستمری از سال‌ها قبل در پروژه‌های مختلف عمرانی ملی و استانی با قرارگاه در راستای ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور داشته است و نقش‌آفرینی ویژه‌ای را در پروژه‌های مشترک به سرانجام رسانده است.

وی افزود: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به دنبال ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور هست و نگاه انتقاعی در ارائه خدمات فنی و مهندسی ندارد.

معاون فنی و نظارت مهندسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در بخش‌های مختلفی توانایی ارائه خدمات را دارد افزود: آزمایشگاه کالیبراسیون یکی از آزمایشگاه‌هایی است که ضمن ارائه خدمات ، آمادگی کالیبره‌کردن تجهیزات سایر آزمایشگاه‌های دیگر را نیز دارد.

اسماعیلی طاهری ادامه داد: دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک نیز به کمک اساتید خبره در حوزه‌های مختلف ، توانایی آموزش کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی را در حوزه ژئوتکنیک، ژئو فیزیک، آسفالت، بتن، قیر و راه سازی را با برگزاری کارگاههای آموزشی و سمینارهای علمی و تخصصی به صورت حضوری و آنلاین دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در این جلسه مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ضمن اعلام علاقمندی خود برای توسعه همکاری‌ها ، پیشنهاد انعقاد تفاهم ‌نامه مشترک همکاری را ارائه کردند.

در پایان این نشست مدیران قرارگاه خاتم الانبیاء از بخش‌های مختلف شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بازدید کردند.