شناسهٔ خبر: 103071 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روکش آسفالت بیش از ۹۰ کیلومتر راه در خوزستان طی ۹ماه

آسفالت آذربایجان غربی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از روکش آسفالت بیش از ۹۰ کیلومتر راه اصلی، بزرگ راه و راه فرعی و روستایی در ۹ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ازخوزستان ،محمد جولانژاد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۳.۷۱ کیلومتر روکش آسفالت در راه های اصلی، بزرگ راه و فرعی و روستایی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۲۹میلیارد ریال اجرایی شد.

وی از اجرای ۱۸۰ کیلومتر بهسازی مسیر شامل درزگیری و لکه‌گیری در محورهای استان خبر داد و افزود: اجرای این میزان پروژه بهسازی در ۹ ماه سال جاری با اعتباری بالغ بر ۹۶۷ میلیارد ریال صورت پذیرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: در این مدت با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال تعداد ۱۶ دستگاه ابنیه فنی احداث و تعداد ۲۱ دستگاه ابنیه فنی نیز تعمیر شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: تا پایان سال جاری روکش آسفالت ۲۳۵ کیلومتر راه اصلی، بزرگراه و راه فرعی و روستایی، ساخت و بازسازی محورهای روستایی  ۱۰۳ کیلومتر و ساخت و تعمیر ۳۰ دستگاه ابنبه فنی در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

انتهای پیام/