شناسهٔ خبر: 103095 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران:

اساس و پایه اصلی توسعه هرکشور، حمل‌و‌نقل است

مازندران-فولادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد: اساس و پایه اصلی توسعه هر کشور، حمل‌و‌نقل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، اسماعیل فولادی اظهار کرد: حوزه حمل و نقل همچون شریان‌های حیاتی عمل می کند و فعالیت  این بخش بر همه عرصه های زندگی مردم اعم از سلامت، اقتصاد، توسعه و ... تاثیرگذار است.

وی با تاکید براینکه هرچه بتوانیم مشکلات پیش‌روی حمل‌ونقل را کاهش دهیم مسیر رشد را هموارتر کرده‌ایم، گفت: بخش حمل‌ونقل سزاوار بهترین حمایت‌ها از سوی دولت است چرا که شاهد بودیم طی دو سالی که از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد این صنعت بدون هیچ‌گونه تعطیلی به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی و جابه‌جایی مسافران و کالاهای اساسی بوده است.

وی با اشاره به اینکه رانندگان توانستند با جابه‌جایی به موقع کالاهای عمدتا استراتژیک، کشور را از بحرانی جدی نجات دهند، افزود: با شیوع بیماری کرونا رانندگان و شرکت‌های حمل‌و‌نقل تمام توان خود را به کار بردند تا مشکلی در حوزه جابه‌جایی کالا و مسافر ایجاد نشود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: بر اساس تحلیل های آماری تصادفات رانندگی در بخش حمل ونقل عمومی در استان کاهش قابل توجهی داشته است و ادامه این روند همت و توجه بیشتر رانندگان بخش حمل ونقل عمومی را می طلبد تا این کاهش ادامه داشته باشد.

فولادی با بیان اینکه بهترین انسان‌ها کسانی هستند که نفع بیشتری برای جامعه دارند، با قدردانی از زحمات راهداران گفت: راهداران در حفظ و حراست از راه‌های مواصلاتی نقش اصلی را ایفا می‌کنند و شبانه‌روز برای  ارتقای ایمنی راه ها و خدمت‌رسانی مطلوب در وضعیت آماده باش هستند.

/انتهای پیام