شناسهٔ خبر: 103099 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد:

تردد در راه‌های مواصلاتی استان اردبیل برقرار است / ۸۰ گروه عملیات راهداری در جاده‌ها مستقر هستند

کلیم اله وثوقی.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران، کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،کلیم اله وثوقی در بازدید از عملیات برف روبی محور نیر سراب تصریح کرد: با فعالیت شبانه روزی راهداران در محورهای مواصلاتی استان اردبیل و انجام عملیات برفروبی در گردنه های برفگیر و نقاط برفگیر، کلیه محورها باز است و تردد در آنها جریان دارد.

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت: توصیه می شود رانندگان جهت عبور از گردنه ها و محورهای کوهستانی حتما مجهز به تجهیزات زمستانی خصوصا زنجیرچرخ باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت ۸۰ گروه عملیاتی در قالب طرح زمستانی در جاده های استان خبر داد و گفت: ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با ۴۳۰ نفر نیروی انسانی مشغول به خدمات رسانی به هم استانی ها می باشند.

وثوقی ضمن توصیه به پرهیز هم استانی‌ها از سفرهای غیرضروری خاطرنشان کرد: رانندگان برای اینکه سفری ایمن داشته باشند می توانند با استفاده از اپلیکیشن۱۴۱ و همچنین تماس با این سامانه از آخرین وضعیت راه های استان مطلع شوند.

انتهای پیام/