شناسهٔ خبر: 103111 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان اردبیل خبر داد:

بازگشایی راه ۲۹۵ روستا با تلاش راهداران استان اردبیل

برفروبی (آذرشرقی ) (2).jpg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران در مناطق مختلف استان اردبیل، راه ۲۹۵ روستا که به دلیل شدت بارش مسدود شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از اردبیل،علی صبحی در بازدید از عملیات برف روبی محورهای فرعی و روستایی شهرستان کوثر افزود: به دنبال بارش برف در مناطق مرکزی و جنوبی استان پرسنل سخت‌کوش راهداری با تجهیزات و امکانات مناسب در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی حاضر شدند تا با اولویت راه‌های مسدود شده را بازگشایی کنند.

وی تصریح کرد: به دنبال دومین بارش زمستانی در مناطق مختلف استان، راهداران عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی را در راه‌های اصلی و فرعی استان انجام داده و هم اکنون همه راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با اتمام عملیات برف‌روبی در راه‌های اصلی و فرعی راهداران سختکوش بازگشایی راه‌های روستایی را که به دنبال بارش برف مسدود شده بود، آغاز کردند که تاکنون راه ۲۹۵ روستا بازگشایی شده است.

صبحی افزود: تنها راه ۲۵ روستا آن هم در دورافتاده‌ترین مناطق استان بسته مانده که تلاش راهداران بر این است تا آخر وقت امروز بازگشایی‌ها انجام و تردد روستاییان را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد در چند روستا به دلیل شرایط کولاکی امکان بازگشایی و یا مسدود شدن دوباره وجود دارد که تلاش خواهد شد فردا به شکل کامل همه راه‌های روستایی بازگشایی شده و امکان تردد روستاییان در این مسیرها فراهم آید.

صبحی اضافه کرد: با تاکید پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با توجه به تداوم بارش‌ها در ۲۴ ساعت آینده و کولاکی شدن هوا در مسیرهای کوهستانی و صعب‌العبور انتظار می‌رود رانندگان و مسافرانی که در راه‌های استان تردد می‌کنند خودروی خود را به زنجیر چرخ و دیگر امکانات مجهز کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: ما نیز از طریق مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تردد ایمن و کم خطر رانندگان را رصد می‌کنیم و در صورت بروز مشکل خاص در قالب اطلاعیه‌هایی این موارد را به سمع و نظر هم وطنان گرامی خواهیم رساند.

انتهای پیام/