به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قم)، حسن صبوری اظهار داشت: همزمان با سفر رییس جمهور و وزرا به استان قم، در ۲۸ دستگاه میز خدمت تشکیل شد که میز خدمت حوزه راه، مسکن و شهرسازی در اداره کل بنیاد مسکن استقرار پیدا کرد.
وی افزود: مرکز ارتباطات مردمی با حضور فخاری معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان دایر شد.
صبوری بیان داشت: شهروندان در این دو روز با حضور در اداره کل بنیاد مسکن استان، ضمن ثبت درخواست خود و دریافت کد رهگیری، با نمایندگان این وزارت خانه نیز دیدار چهره به چهره داشتند.
وی گفت: موضوعات مربوط به راه، مسکن شهری و روستایی، املاک، شهرسازی، راه آهن، راهداری، بانک مسکن و به طور کلی مسائلی که در حیطه فعالیت های ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان است توسط این مرکز پاسخگویی شد.
به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان قم، در روز اول ۵۸۳ و در روز دوم ۵۱۰ درخواست ثبت شده است که در مجموع تعداد یک هزار و ۹۳ درخواست در مرکز ارتباطات مردمی راه، مسکن و شهرسازی در جریان سفر رییس جمهور به استان قم به ثبت رسیده است.
صبوری در خصوص اقدام بعد از ثبت درخواست ها توضیح داد: به فراخور موضوع درخواست کنندگان و شهروندان، از طریق پاسخ در سامانه سامد، تماس تلفنی یا درخواست برای مراجعه حضوری به ایشان پاسخ داده خواهد شد.
وی تاکید کرد: در محل نمایشگاه دائمی نیز درخواست ها و نامه های مردمی توسط کارشناسان این اداره کل دریافت و بعد از پالایش به حوزه های مختلف برای پیگیری و پاسخ ارجاع داده شده است.