شناسهٔ خبر: 103182 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پیرانشهر خبر داد:

برفروبی ۴۶ متر مکعب از مسیر دسترسی به پایانه مرزی تمرچین 

برفروبی پایانه مرزی تمرچین رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پیرانشهر از برفروبی بالغ بر ۴۶ متر مکعب از مسیر دسترسی به پایانه مرزی تمرچین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، سهیل خسروی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پیرانشهر گفت: در پی بارشهای اخیر نیروهای راهداری این اداره در اسرع وقت نسبت به نمک پاشی و برفروبی مسیر دسترسی به پایانه مرزی تمرچین و سایر محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر شامل محور های پیرانشهر - نقده ، پیرانشهر - سردشت، پیرانشهر - پسوه - مهاباد و همچنین محورهای روستاهای حوزه استحفاظی اقدام نمودند.

وی گفت: در بارش های اخیر مجموعا بالغ بر ۴۶ هزار متر مکعب عملیات برفروبی و نمک پاشی در ۱۱ کیلومتر از محور پیرانشهر - تمرچین که مسیر شریانی منتهی به پایانه مرزی تمرچین است توسط ۳ دستگاه از انواع ماشین آلات سنگین ، نیمه سنگین و سبک راهداری و مشارکت ۵ راهدار و مصرف ۷۰ تن ماسه و نمک در ۸ نوبت انجام گرفت.

خسروی با اشاره به عملیات برفروبی و نمک پاشی در سایر محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر در پی بارش اخیر افزود: در محور پیرانشهر - نقده به طول ۲۰ کیلومتر بالغ بر ۴۲ هزار متر مکعب عملیات برفروبی و نمک پاشی توسط ۴ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک راهداری و مشارکت ۷ راهدار و مصرف ۶۰ تن نمک انجام شد.

وی اظهار کرد: در محورهای روستایی شهرستان پیرانشهر نیز عملیات برفروبی و نمک پاشی به طول ۱۱۰ کیلومتر توسط ۳ دستگاه از انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک راهداری با نزدیک به ۱۸ مترمکعب برفروبی و مصرف ۴۰ تن ماسه و نمک و مشارکت ۴ راهدار عملیات برفروبی و نمک پاشی صورت گرفت.

انتهای پیام