شناسهٔ خبر: 10325 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حذف ۳۷ نقطه پر حادثه در راه‌هاي استان كرمانشاه

جلسه مدير كل راه و شهرساز ي استان كرمانشاه در جلسه شوراي راهداري از حذف ۳۷ نقطه پر حادثه در راههاي استان تا پايان امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه،مهندس عبداله بهادري در جلسه شوراي راهداري از شناسايي تعداد ۳۷ نقطه پر حادثه در راههاي استان خبر داد و گفت: تمامي نقاط پر حادثه راههاي استان شناسايي شده و تعداد ۳۷ نقطه كه داراي عدد P بالايي بوده را مشخص و بر اساس اولويت راهها به شهرستان مربوطه ابلاغ شده تا با استفاده از امكانات و ماشين آلات راهداري بصورت زود بازده نسبت به رفع اين نقاط اقدام نمايند.

مهندس بهادري به روساي ادارات شهرستانها تاكيد كرد: علاوه بر رفع نقاط پر حادثه مشخص شده، نياز است بر اساس اولويت راهها نسبت به اصلاح و رفع افتادگي سطح شانه راهها بمنظور كاهش تصادفات جاده اي، در نقاطي كه افتادگي سطح شانه راه وجود داشته نسبت به شانه سازي استاندارد اقدام نماييد.

مدير كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه افزود:با توجه به وجود تعداد ۴۷۰ دستگاه ماشين آلات راهسازي و راهداري و وجود استعدادها و ظرفيت لازم در پرسنل راهداري اين اداره كل،زمينه و بستر لازم براي انجام فعاليت هاي راهداري مناسب و خدمات رساني بيشتر به مردم وجود دارد. عمليات رفع نقاط پرحادثه مذكور تاپايان مهرماه امسال اجرايي ونسبت به ايمن سازي اين نقاط اقدام خواهد شد.

نظر شما