شناسهٔ خبر: 103273 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خبر داد:

بررسی ۲۳ پرونده تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر طی ۹ ماه

تخلفات شرکتها مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از بررسی ۲۳ پرونده تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر استان در کمیسیون ماده ۱۲ آیین نامه اجرایی تبصره یک ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی این اداره کل طی ۹ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان شمالی ، جعفر شهامت گفت : از  ۲۳ پرونده تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر که مورد بررسی قرار گرفته، ۴ مورد تبرئه و ۱۹ مورد جریمه نقدی شده است.
وی افزود: پرونده های مذکور شامل ۱۸۵ مورد تخلف است که عمدتا مربوط به عدم درج نرخ واقعی حمل و نقل، صدور بارنامه برای ناوگان عمومی فاقد تجهیزات ایمنی یا لاستیک غیرمناسب و سوء استفاده از کارت هوشمند راننده است.

به گفته وی ۶۱ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در خراسان شمالی در حال خدمات رسانی در بخش کالا و مسافر است و ۸ هزار و ۲۴۶ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر در استان فعال هستند که تخلفات مرتبط با مقررات حمل و نقل در کمیسیون ویژه ای در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با حضور نماینده انجمن های صنفی مرتبط تشکیل و رأی متناسب صادر و اجرا می شود.

انتهای پیام/