شناسهٔ خبر: 103293 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوی خبر داد :

۲۶۰ کیلومتر برفروبی و نمک پاشی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی

برفروبی خوی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوی از ۲۶۰ کیلومتر برفروبی و نمک پاشی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، اصغر کاظمی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوی گفت: با آغاز بارش برف در بامداد امروز ۱۳ دی ماه تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان با تلاش و حضور به موقع راهداران و برفروبی و نمک پاشی محورها باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی گفت: در بارش های اخیر مجموعا نزدیک به ۲۶۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی شهرستان خوی توسط ۲۰ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری و مشارکت ۲۰ راهدار برفروبی و نمک پاشی شد.

کاظمی اظهار داشت : محور های قره تپه، حمزیان، زر آباد و محور الند از محورهایی بود که توسط راهداران اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای این شهرستان بصورت مستمرا برفروبی و نمک پاشی شد.

وی با اعلام اینکه با شروع بارش برف از بامداد امروز تاکنون بالغ بر ۲۵۰ تن ماسه و نمک در عملیات نمک پاشی محورهای شهرستان خوی مصرف گردید و تاکید کرد: کاربران و مسافرین از تردد در روزهای برفگیر خودداری کنند و در صورت لزوم به تردد حتما با ایمنی کامل و تجهیزات لازم تردد نمایند تا شاهد حوادث و سوانح جاده ای ناخواسته در محورها نباشیم.

انتهای پیام