شناسهٔ خبر: 103298 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان اردبیل خبر داد:

جابجائی یک میلیون نفر مسافر طی نه ماه گذشته در استان اردبیل

جابجایی با اتوبوس معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی یک میلیون نفر مسافر در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از پایانه مسافربری شهرستان پارس آباد افزود: این میزان جابجایی مسافر در قالب بیش از ۲۲۳ هزار مورد سفر انجام شده است.

وی از افزایش ۲۰ درصدی جابجایی مسافر در ۹ ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: در تعداد سفر نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۲۹ درصدی هستیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: از این تعداد مسافر ۴۷۸ هزار نفر با وسیله نقلیه اتوبوس،۹۸ هزار نفر با مینی بوس و ۵۰۲ هزار نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابجا شده اند.

شیرین زاده فعالیت هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل را خاطر نشان کرد و گفت:۲ هزار و ۵۲۲ راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه گشت های راهداری و ترابری و نیروهای پرتلاش پلیس راه بطور مستمر از ناوگان های عمومی ، شرکت های حمل و نقل مسافربری بازدید و تجهیزات ایمنی را کنترل می کنند افزود: ۵۴ شرکت مسافری در استان اردبیل فعالیت می کند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام/