شناسهٔ خبر: 103300 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان:

سایت ثبت نام تسهیلات مسکن در استان زنجان فعال شد

شاهین فر زنجان.JPG معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سایت ثبت نام در تسهیلات مسکن در استان زنجان از روز دوشنبه ۱۳ دی فعال شد و متقاضیان می‌توانند ثبت نام کنند.

سعید شاهین فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه ویژه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با بیان اینکه سازندگان و مردم عادی در بافت‌های کم برخوردار و ناکارآمد شهری در استان زنجان می‌توانند برای دریافت وام اقدام کنند، گفت: متقاضیان می‌توانند به سایت سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

وی اظهار کرد: باتخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات باز آفرینی و۲۴۰۰ میلیارد تومان از منابع داخلی بانک مسکن، سایت ثبت نام از (دوشنبه) ۱۳ دی فعال شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پرداخت وام تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای هر واحد مسکونی می‌باشد، گفت: تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی در این استان با سود ۹ درصد و مابقی با سود ۱۸ درصد است.

شاهین فر با بیان اینکه سهم تسهیلات مسکن در بافت‌های کم برخوردار و ناکار آمد شهری در کشور ۳۶۰۰ میلیارد تومان است، متذکر شد: در صورت تشکیل پرونده متقاضیان تسهیلات مسکن در بافت‌های کم برخوردار و ناکار آمد شهری تا پایان سال، این اعتبار قابل تخصیص خواهد بود.