شناسهٔ خبر: 103303 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان :

۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های بازآفرینی در استان زنجان هزینه شده است

جعفری زنجان.JPG رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان کل مبلغ هزینه شده برای اجرای طرح‌های بازآفرینی در استان زنجان را بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

مهدی جعفری در گفتگو با خبرنگار وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، به طرح‌های بازآفرینی که در حال حاضر در استان زنجان اجرا می‌شود اشاره کرد و گفت: ۲ کتابخانه و سرای محله در قالب طرحهای بازآفرینی در شهر زنجان در حال اجرا است که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی اظهار کرد: کتابخانه و سرای محله  شهرستان ابهر  واقع در حسین آباد ابهر هم  در حال تحویل است.

رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در شهر زنجان دو سالن ورزشی از محل اعتبارات باز آفرینی تکمیل شده است، گفت: اگر برای این دو سالن ورزشی منابع مالی تامین شود به زودی تحویل داده می‌شوند.

جعفری به طرح‌های بازآفرینی اجرا شده در استان زنجان اشاره کرد و گفت: زمین چمن مصنوعی در منطقه نجف آباد شهر زنجان، مرمت «سرای پاشا» در بازار زنجان، آسفالت معابر در محله اسلام آباد شهر زنجان، سالن ورزشی اسلام آباد، بهسازی معابر و فضای تفریحی و ورزشی در شهرستان قیدار در محله کوی شریعتی از پروژه‌های اجرا شده  این اداره است.

وی بیان داشت: همچنین بهسازی معابر محله شهید مطهری شهر خرمدره، احداث فضای تفریحی و ورزشی «سردار جنگل» در خرمدره نیز به اتمام رسیده است.

رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان کل مبلغ هزینه شده برای اجرای این تعداد طرح بازآفرینی در استان زنجان را بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز داشت: تامین قیر برای معابر  بافتهای فرسوده و سکونت گاههای غیر رسمی در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار نیز انجام شده است.

جعفری به توزیع رایگان قیر برای شهردارهای استان زنجان اشاره کرد و متذکر شد: از سال ۹۶ تاکنون هم بیش از سه هزار  تن قیر رایگان در شهرداری‌های استان توزیع شده است.