شناسهٔ خبر: 103324 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛

اولویت سازمان بنادر؛ تکمیل و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از پروژه‌های نیمه‌تمام

علی‌اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی: اولویت دولت در حوزه سازمان بنادر و دریانوردی، بهره‌برداری هرچه‌سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام در بنادر کشور، خاصه در بندر امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی‌اکبر صفایی در این مراسم با اهدای سلام به روح شهیدان اسلام، امام شهدا و به ویژه دو شهید گمنام در بندر امام خمینی(ره) تاکید کرد: قطعا برکت حضور شهدا در بنادر کشور، ما را در ادامه راه ایشان و خدمت صادقانه و خستگی‌ناپذیر به مردم عزیز، مصمم‌تر خواهد کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت در ارائه خدمت به مردم، شبانه‌روز نمی‌شناسد، گفت: رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، به رغم همه مشکلات و تنگنا‌ها، حقیقتا در تلاش هستند تا گره‌های موجود در زندگی مردم عزیزمان را باز کنند. 

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه به حول قوه الهی، در آینده‌، شاهد گره‌گشایی‌هایی در بخش های مختلف اقتصادی خواهیم بود، اظهار داشت: اولویت دولت در حوزه سازمان بنادر و دریانوردی، بهره‌برداری هرچه‌سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام در بنادر کشور، خاصه در بندر امام خمینی(ره) است، تا هرچه زودتر شاهد اشتغال جوانان عزیز این مرز و بوم و رونق اجتماعی و اقتصادی ناشی از این پروژه‌های باشیم.