شناسهٔ خبر: 103434 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار خراسان شمالی؛

راه به عنوان زیرساخت اصلی توسعه است

زیرساخت اصلی توسعه خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی در جمع اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گفت: زیرساخت اصلی هر استان جهت توسعه، راه های آن است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی ظهر روز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ با محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی دیدار و گفتگو کردند.

استاندار خراسان شمالی در این دیدار راه را بعنوان یک زیر ساخت مهم زندگی مردم دانست و گفت : تمام بخش های مختلف راه ، مسکن ، هواشناسی و فرودگاه استان باید در وزارت خانه متولی مورد پیگیری جدی قرار گیرد .

قاسم قاسمی، مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف کاری به استاندار خراسان شمالی ارائه کردند.

وی به بحث نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: طرح نهضت ملی مسکن اولویت اصلی و مهم دولت است و در همین راستا در استان خراسان شمالی پیگیر اجرای این طرح مهم هستیم و انشالله به زودی با حضور ریاست جمهور و وزیر راه و شهرسازی کلنگ احداث این طرح در استان بر زمین خواهد خورد.

مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد: راه های استان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و پیگیر حل مشکل اعتبارات استانی و ملی برای همه پروژه های راه در استان هستیم.