شناسهٔ خبر: 10345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کشاورزیان خبر داد:

قرارداد نصب هزار و ۸۸۰ دستگاه سامانه ثبت تخلف سرعت به زودی عملياتی می‌شود

داود کشاورزیان معاون وزيرراه وشهرسازي درسفريك روزه به استان آذربايجان شرقي ضمن بازديد از پروژه هاي راهداري وحمل ونقل جاده اي با مسئولين استاني نيز ديدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي داود كشاورزيان ضمن بازدید از پروژه هاي راهسازي و راهداري شهرستانهاي كليبر، هوراند و خداآفرين در شمال شرق استان آذربايجان شرقي مسائل و مشكلات  حوزه راه و شهرسازي اين سه شهرستان را مورد بررسی قرار داد و گفت:در حال حاضر برای ارتقای بيشتر وضعيت راههاي اين منطقه، نيازمند حمايت و اهتمام نمايندگان محترم مردم منطقه در مجلس شوراي اسلامي براي تخصيص اعتبارات تصويب شده و تجهيز راهدارخانه ها هستیم.

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي همچنين برای رونق بخشي به حوزه حمل و نقل گفت : درصورت شروع كار احداث پل دوستي در منطقه خداآفرين در مرز مشترك جمهوري اسلامي ايران و جمهوري آذربايجان از سوی منطقه آزاد ارس ، وزارت راه وشهرسازي نيز در انجام اين پروژه همكاري خواهد کرد.

معاون وزير راه و شهرسازي و هيئت همراه همچنين دراين سفر از جاده نوار مرزي اين استان و همچنين پايانه هاي مرزي نوردوز و جلفا نیز بازديد کردند.

كشاورزيان در اين جلسه با اشاره به مشكلات اداره كل راه و شهرسازي استان درتأمين اعتبارنيروهاي غير رسمي تأكيد كرد : برابر قانون نگهداري جاري ، اضطراري و زمستاني تمامی راهها بايد از طريق اعتبارات استاني انجام گيرد به همین دلیل درخواست داريم بخشي از هزينه نيروهاي به كار گرفته شده از طريق اعتبارات استاني تامين شود تا اعتبارات جاري اداره راه وشهرسازي استان برای نگهداري، ايمن سازي رفع نقاط حادثه خيز و... استفاده شود.

وي همچنين افزود: قرارداد نصب یکهزار و ۸۸۰ دستگاه سامانه ثبت تخلف سرعت برای افزايش ايمني سفرهاي جاده اي و ايجاد زمينه سفري مطمئن براي هموطنان از سوی سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي امضا شده که به زودي عملياتي خواهد شد.

اسماعيل جبارزاده استاندار آذربايجان شرقي نيز در اين جلسه باتشكر از فعاليت هاي سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي در اجراي پروژه هاي منطقه و استان خواستار نصب سريع دوربين هاي نظارت تصويري دراين استان ، احداث پاسگاه هاي پليس راه جديد با توجه به نياز استان به وبژه در اتوبان تبريز-زنجان و رسيدگي به روكش جاده ها و راههاي اصلي به ويژه اصلاح جاده نوار مرزي شد.

نظر شما