شناسهٔ خبر: 103503 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای هشترود :

مصرف ۴۰۰۰ تن آسفالت در راه‌های اصلی وفرعی شهرستان هشترود درسال‌جاری

عملیات هشترود (آذرشرقی ).jpg رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي هشترود ازمصرف ۴۰۰۰تن آسفالت ونمک پاشی بالغ بر ۵۰۰ تن و درطول راه هاي ارتباطي هشترود خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی علی ابوالحسني ، رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان هشترود گفت : ۲۱ كيلومتر از مسير هشترود – نظركهريزي روكش آسفالت شده است در حدود ۴۰۰۰ تن آسفالت دو لايه روكش سه راهي قويون قشلاقي انجام شده  و ۹۵۰ تن لكه گيري آسفالت سرد در جهت ارتقاي سطح ايمني و كيفيت رويه آسفالت در راه هاي اصلي، فرعي و روستايي مصرف شده است.

وي در ادامه افزود : ۵ كيلومتر از مسير هشترود – ميانه آسفالت ريزي و ۴ كيلومتر از مسير ذوالبين  و تارقلي روكش حفاظتي آسفالت اقدام گرديده است.

ابوالحسني خاطرنشان كرد : ۱۱ كيلومتر از راه هاي روستايي سيف الدين كوه، ينگي كندي – عين آباد، قره عورت – گنج اباد و بابك شن ريزي و تسطيح و كمپكت شده است

ابوالحسني با بيان اينكه حفظ و نگهداري راه هاي ارتباطي شهرستان از اولويت هاي كاري اين اداره است  اظهار داشت :مرمت و بازسازي علائم به تعداد ۲۵۰ عدد شتسشوي علائم ۱۶۵۰ عدد و نصب تابلوهاي علائم ۲۵۰ عدد و تعمير و نصب گاردريل ۱۴۸ عدد  و تنقيه آبروها و پلها و هدايت آبهاي سطحي ۱۷۵ عدد در جهت ارتقاء ايمني راه و كاهش تصادفات جاده اي و هدايت رانندگان و مسافرين در راه هاي ارتباطي شهرستان توسط راهداران هشترود انجام گرديده است.

وی گفت: ۶ كيلومتر از محور هشترود – نظركهريزي تعريض شانه و شانه سازي شده است و ۴دستگاه پل ۲ متري بطول ۳۰ متر در سه راهي قويون قشلاقي احداث شده است.

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان هشترود گفت :سه راهي قويون قشلاقي كه يكي از محورهاي پرتردد و نقاط پرحادثه خيز و تصادف شهرستان بوده  كه با همت راهداران هشترود پروژه اين محور ساماندهي و رفع نقاط حادثه خيز آن تكميل و به اتمام رسيد.

شایان ذکر است ۴۰۰۰ کیلومتر درمحورهای مواصلاتی شهرستان هشترود درسالجاری توسط راهداران پرتلاش شهرستان نمک پاشی و برف‌روبی شده است.

انتهای پیام/