شناسهٔ خبر: 103533 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حکمی از سوی رستم قاسمی انجام گرفت؛

رئیس شورای فرهنگی و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی ایمان اسلامیان را به سمت رئیس شورای فرهنگی و رئیس ستاد اقامه نماز وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در حکمی ایمان اسلامیان را به سمت رئیس شورای فرهنگی وزاتخانه منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

نظر به صلاحیت، توانایی و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌گیری از رهنمودها و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت برنامه‌ریزی، ساماندهی و ارتقا کیفی امورات فرهنگی، و همچنین نظارت بر حسن اجرای برنامه های کلیه واحدهای دست اندرکار موضوعات فرهنگی و ایجاد روحیه کار و تلاش با استعانت از فرهنگ غنی اسلامی موفق و موید باشید. توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسالت دارم.

همچنین رستم قاسمی در حکم دیگری ایمان اسلامیان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی را به سمت رئیس ستاد اقامه نماز این وزارتخانه منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

با عنایت به ماده (۲) آئین نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز مصوبه هیئت محترم وزیران ۱۳۷۵/۱۲/۱ شیوه نامه تشکیل شورای اقامه نماز دستگاه ‌های اجرائی کشور ابلاغی از سوی ستاد اقامه نماز کشور و با توجه به تجربیات و نقش سازنده و موثر جنابعالی در توسعه و ترویج فرهنگ نماز به موجب این ابلاغ شما را به عنوان رئیس ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌نمایم. موفقیت جنابعالی و تمامی خدمتگزاران به اسلام و مسلمین را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.