شناسهٔ خبر: 103616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کولاک برف در گردنه‌های کوهستانی چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت/ تلاش شبانه روزی راهداران در گردنه های کوهستانی چهارمحال و بختیاری

کولاک برف در گردنه‌های کوهستانی چهارمحال و بختیاری معاون راهداری اداره‌ کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی شاهد کولاک برف هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از چهارمحال و بختیاری,حامد ایرج‌پور معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در پی بارش برف در حال حاضر در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی شاهد کولاک برف هستیم.

حامد ایرج‌پور  با اشاره به اینکه تردد در محورهای مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری در جریان است، اظهار کرد: در حال حاضر در بخش مرکزی، بخش بازفت و گردنه‌های کوهستانی شهرستان کوهرنگ و سایر گردنه‌های کوهستانی کولاک برف داریم.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: باوجود برف‌روبی در محورهای کوهستانی و شن و نمک‌پاشی هم‌چنان محورها لغزنده هستند و تردد خودروها با زنجیرچرخ الزامی است.

وی با بیان اینکه تمامی گردنه‌های کوهستانی چهارمحال و بختیاری باز است، گفت: شب گذشته به‌علت کاهش دید افقی و بارش شدید برف گردنه چری با همکاری پلیس‌راه برای چند ساعت مسدود شد.

ایرج‌پور بیان کرد: رانندگان از سفرهای غیرضروری به محورهای کوهستانی خودداری کرده و در صورت تردد با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

/انتهای پیام