شناسهٔ خبر: 103677 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اعلام کرد:

خط کشی هزار و ۱۳۰ کیلومتر از محورهای استان

خط کشی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از خط کشی هزار و ۱۳۰کیلومتر از محورهای استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان شمالی، جعفر شهامت مديركل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى گفت: در این مدت ۵ هزار  ۱۰۰ متر مربع علائم افقی، ۷ هزار و ۲۹۰ عدد علائم ایمنی و ۴۹۶ مترمربع تابلوی اطلاعاتی نصب و ۱۰ هزار و ۲۱۳ تابلوی علائم ایمنی و هزار و ۹۲۹ متر مربع تابلوی اطلاعاتی تعمیر شده است.

وی اظهارکرد: همچنین ۳،۳ کیلومتر حفاظ گاردریل دو موج و ۱،۴ کیلومتر نیوجرسی، نصب و ۱۵ کیلومتر شیار لرزاننده اجرا و پایه ۱۸۱ عدد چراغ روشنایی رنگ آمیزی شده است.

 وی با اشاره به این که روشنایی در ۴ تقاطع و در یک پارکینگ طی امسال نصب شده است، ادامه داد: ۲۵،۲ کیلومتر شیب شیروانی به صورت امانی، ایمن سازی و ۴۶۹ عدد چراغ چشمک زن تعمیر و نصب شده است.

وی با اشاره به صرف بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای اقدامات مذکور، خاطرنشان کرد: بازسازی، نوسازی و تعمیر تابلوهای علائم، روشنایی و چراغ چشمک زن همچنین خط کشی محورها در راستای ارتقای سطح ایمنی و سهولت تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان انجام می شود و یکی از مهمترین برنامه ها با توجه به ضرورت ارتقای ایمنی ۴ هزار کیلومتر راه آسفالته در استان و کمبود اعتبارات، تمرکز بر اقدامات به نسبت کم هزینه به ویژه متناسب با نوع تصادفات محورهای استان است که نقش مهمی در بهبود ایمنی راه های استان دارد.

انتهای پیام/