شناسهٔ خبر: 103888 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از پروژه زيرگذر شهر چمگلک اندیمشک تا پایان بهمن ماه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از بهره برداری از پروژه زیرگذر شهر چمگلک اندیمشک تا پایان بهمن ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان،  غلامعباس بهرامی نیا در جریان بازدید از پروژه های شهرستان اندیمشک به همراه نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اندیمشک گفت:  پروژه زيرگذر شهر چمگلک که نقش کلیدی در کاهش تصادفات این مسیر دارد  که این پروژه با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دست احداث است.
وی با بیان اینکه این پروژه تا پایان بهمن‌ماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: به منظور ایمن‌سازی، کاهش تصادفات جاده‌ای و زیباسازی مسیر ورودی اندیمشک، میدان تقاطع آزادراه و میدان دوکوهه با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان در دست احداث است. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: روشنایی مسیر آزادی شهر به شهرک مدنی که بخش مهمی از مسیر ترانزیتی جاده اندیمشک به اهواز هستند، با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان آغاز شده و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
 شهرستان اندیمشک به عنوان ورودی استان ، علاوه بر تردد خودروهای سبک، به عنوان یک جاده ترانزیتی بسیار حائز اهمیت است از این رو این اداره کل علی رغم محددیت های اعتباری، ایمن سازی و بهبود وضعیت محور اندیمشک – اهواز را همواره در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/