شناسهٔ خبر: 104002 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خبر داد:

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم اولیه محور رودبار_زهکلوت

مقبلی جنوب کرمان معاون راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده جنوب کرمان گفت : یکی از محورهای اصلی و شریانی  که در این سیلاب خسارت جدی دیده است محور رودبار زهکلوت است که در سال ۹۸ هم دچار خسارت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از جنوب کرمان معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده جنوب کرمان گفت : یکی از محورهای اصلی و شریانی  که در این سیلاب خسارت جدی دید است محور رودبار زهکلوت است که در سال ۹۸ هم دچار خسارت شد . معاون سازمان راهداری کشور بیان کرد :۲هزار کیلومتر راه روستایی در سیلاب اخیر مسدود شده بود که تا کنون ۹۵ درصد جاده ها بازگشایی شده که ۱۲ مسیر همچنان بعلت طغیان و باتلاقی بودن مسیر مسدود است که با فراهم شدن شرایط و فروکش کردن طغیان رودخانه ها این جاده ها نیز  بازگشایی خواهد شد .

مقبلی از تخریب مسیر قلعه گنج به رودان هم خبر داد و گفت : برای بازگشایی این مسیر دستور ارسال ماشین آلات راهداری داده شده و به محل ارسال شده است.

معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت:برای ترمیم و بازسازی مسیر رودبار به زهکلوت به جهت ایجاد تردد مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای ترمیم ابنیه اختصاص داده شده است.

وی از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم قسمتی از محور رودبار به زهکلوت در جلسه ستاد بحران استان در جیرفت به ریاست وزیر کشور خبر داد و گفت: با اختصاص و ابلاغ این اعتبار کار ترمیم ابنیه این محور به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/