شناسهٔ خبر: 10401 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دكتر معیدفر از پایگاه خبری بازدید کرد

حضور خبرنگاران مانع از ایجاد ناامیدی اجتماعی و فرهنگی در بین مردم می‌شود

سعید معیدفر مشاور اجتماعی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: حضور خبرنگاران مانع از ایجاد ناامیدی اجتماعی و فرهنگی در بین مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید معیدفر مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور اجتماعی صبح امروز ۱۸مردادماه به مناسبت پاسداشت روز خبرنگار از پایگاه خبری بازدید کرد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از این پایگاه به جایگاه ارزنده و تاثیرگذار مباحث اجتماعی در ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندی و رفتارهای مدیران در برخورد با مسایل تاکید کرد و گفت: در جامعه‌ای که احساس مسئولیت در آن به حداقل رسیده و در مقابل بی‌تفاوتی و بیگانگی اجتماعی اهمیت پیدا کرده است، حضور خبرنگاران متعهد و زحمتکش نمی‌گذارد امید تغییرات مثبت در جامعه ایران بی‌فروغ شود به بیانی دیگر حضور این قشر در جامعه مانع از ایجاد ناامیدی اجتماعی و فرهنگی در بین مردم است.

مشاور اجتماعی وزیر راه و شهر سازی همچنین با اظهار امیدواری از پایداری تعهد در بین خبرنگاران افزود: با نقش‌آفرینی خبرنگاران انتظار داریم تا بار دیگر امید به جامعه برگشته و همگان به مسئولیت اجتماعی خود واقف شوند. /

نظر شما