شناسهٔ خبر: 104015 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مرکز طب کار و آزمایش سلامت رانندگان در دزفول افتتاح شد

مرکز طب دزفول مرکز طب کار و آزمایش سلامت رانندگان دزفول روز جمعه با حضور مسوولان محلی در درمانگاه امام علی(ع) این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دزفول در آیین افتتاح این مرکز گفت: در این مرکز که برای تایید سلامت رانندگان راه اندازی شده آزمایش هایی چون شنوایی سنجی، بینایی سنجی و سایر آزمایش  های روانی و جسمی رانندگان انجام می شود.

محمدمهدی شریف با بیان اینکه این مرکز توسط بخش خصوصی افزود: تاکنون  این مرکز در دزفول وجود نداشت و رانندگان برای انجام این آزمایش ها  به مرکز استان و شهرهای همجوار مراجعه می‌کردند.
وی افزود: رانندگان برای تمدید کارت هوشمند خود باید آزمایش های سلامت را انجام دهند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دزفول اظهارداشت: اداره حمل و نقل جاده‌ای ناظر این مرکز است و حدود ۲هزار راننده خودرو  سنگین  از جمله کامیون،  کامیونت،  اتوبوس برون شهری و  رانندگان خودروهای دارای کارت هوشمند می توانند برای تایید کارت خود و انجام آزمایش ها به این مرکز مراجعه کنند.

وی همچنین  خواستار تسریع در راه اندازی  شهرک حمل و نقل کالا در دزفول شد و گفت:با راه اندازی شهرک حمل و نقل کالا بیشتر مشکلات شهرستان دزفول در خصوص حمل کالا مرتفع می شود.
شریف افزود:۱۰ هکتار زمین برای راه اندازی شهرک حمل و نقل دزفول اختصاص یافته است.

انتهای پیام/